Pogoji poslovanja

Dostava in prevzem pošiljke

Osebni prevzem
Vse naročeno blago lahko osebno prevzamete pri nas v Novi Gorici.
Tudi če se želite osebno prepričati, kako so računalniki ohranjeni, ali potrebujete nasvet, pomoč, vabljeni k nam. Z veseljem vam pokažemo opremo in vam odgovorimo na vsa vprašanja.
Pri nas ni skrivnosti.

Dostava – hitra, in to kamor koli v Sloveniji
Če se odločite za dostavo, lahko hitro, preprosto in brez nepotrebnega čakanja dobite računalnik, takoj ko ga potrebujete. Navadno je vsaka naročena pošiljka dostavljena v enem dnevu na katero koli lokacijo v Sloveniji. Danes oddate naročilo, jutri je računalnik že pri vas!
Zelo redko se zgodi, samo v 1 % dostav, da je pošiljka dostavljena v 2 dneh. Če vaša pošiljka zamuja, nas pokličite in nemudoma bomo ugotovili, kje se vaša pošiljka nahaja. Upoštevati pa morate tudi dejstvo, da ob sobotah dostavlja samo Pošta Slovenije.

Zavarovano pred poškodbami
Vedno poskrbimo za kakovostno in zanesljivo embalažo. Embalaža, v kateri je računalnik pakiran, ustreza vsem potrebnim standardom, je močna in iz dvojnega kartona. Do poškodb računalnika dejansko ne more priti.

Preverjena zanesljivost
Dostavo izvajamo s pomočjo partnerjev, ki so priznana logistična podjetja z vso potrebno infrastrukturo za varno in hitro dostavo. Naš partner je Pošta Slovenije.

Stroški dostave in prevzem
Stroški dostave so v breme kupca in trenutno znašajo med 5 – 7 EUR + DDV za pošiljko, odvisno od velikosti in teže pošiljke. Če je paketov več, je cena paketa lahko nižja. Stroške dostave lahko dodamo na ponudbo/predračun ali pa jih plačate ob prevzemu pošiljke.

Odkupnina
Če blago plačate ob prevzemu, dostavna služba poleg stroška dostave zaračuna dodaten fiksni znesek za manipulacijo z denarjem (po domače odkupnino), ki ni odvisen od števila paketov. Povprečni znesek odkupnine, ki ga zaračuna dostavna služba je okrog 5 € + DDV.

Plačilo
Načini plačila
Na osnovi naročila po telefonu ali prek spletne strani boste prejeli ponudbo/predračun. Izberete si način plačila, ki vam najbolje ustreza:
• plačilo prek TRR,
• z gotovino ob prevzemu.
Sprejemamo kartice BA Maestro, MasterCard, Visa in Karanta (samo v poslovalnici). Plačilo na obroke ni mogoče. Če se odločite za plačilo ob prevzemu, daste znesek nakupa skupaj s poštnino kurirju, ki vam paket prinese.

Cene
Vse cene objavljene na spletni strani so v €. Kljub naporom, da bi zagotovili ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo kupec o tem obveščen. Posledično lahko odstopi od naročila ali pa se odloči za drug izdelek.

Garancija
Splošna garancija
Rok trajanja garancije pri nakupu rabljenega poslovnega računalnika je 12 mesecev. Garancija začne veljati z dnem prodaje, kar dokazujete z računom. Če imajo računalniki še originalno garancijo proizvajalca, velja tista garancija, ki je daljša.
Garancija velja le za originalno konfiguracijo, ki je zapisana na računu. Dodajate lahko le RAM, trdi disk in grafično kartico. Če boste vgradili nove komponente ali izvajali druge posege v računalnik (npr. menjava originalno vgrajenih RAM-ov in trdega diska), garancije ne boste mogli uveljavljati.
Garancija ne velja:
• če je potekel garancijski rok;
• če so bile zamenjane katerekoli komponente znotraj računalnika in je v izdelek posegala nepooblaščena oseba;
• če so na ohišju vidne mehanske poškodbe oz. je kupec z izdelkom ravnal malomarno ali nestrokovno;
• zaradi okvar višje sile, izteka baterij, čiščenja itn.;
• nedelovanja operacijskega sistema zaradi porušene programske opreme
(brisani ali napačno naloženi gonilniki, brisan operacijski sistem…);
• ob padcu, razbitju, politju, vplivu nenormalne vlage in temperature, eksploziji, neposrednem udaru strele, neposrednem delovanju električne energije zaradi zemeljskega stika, kratkega stika, previsoke napetosti, elektronskega naboja, elektromagnetnih motenj in podobno.

Podaljšanje garancije
Garancijo lahko z doplačilom podaljšate na 1 ali 2 leti, odvisno od opreme. Znesek doplačila za podaljšanje garancije je zapisan pri opisu izdelka na spletni strani.

Baterije v prenosnikih
Garancija 12 mesecev velja tudi za baterije v prenosnih računalnikih. Z garancijo zagotovljeno delovanje baterije je minimalno 30 minut (večina baterij prenosnikov deluje 1.5 – 2 uri), razen pri VIP paketu, pri katerem je minimalno zagotovljeno delovanje baterije 1.5 ure. Če po prevzemu naročenega prenosnika ugotovite, da vaša baterija zdrži manj kot 30 minut, nas, prosimo, kontaktirajte in jo bomo zamenjali. Vse naše baterije so testirane!

Uveljavljanje garancije
Za uveljavitev popravila v garanciji mora biti računalnik še v garancijskem roku. Za začetek uveljavljanja garancijskega roka se šteje datum prejema blaga v servis, ne pa telefonski klic, e-pošta ali podobno.
S kratkim opisom napake in kopijo računa vrnite računalnik po pošti ali osebno. Stroške dostave in vračila računalnika nosi stranka. Če stranka pošlje računalnik na servis na stroške prodajalca, se strošek obračuna stranki pred prevzemom blaga. Brez računa popravilo v garancijskem roku ne bo brezplačno, saj garancije ne moremo upoštevati.
Vaš računalnik bo pregledan in popravljen v najkrajšem mogočem času. Za izdelek, ki ne bo pregledan in popravljen v 10-ih dneh od vračila računalnika, se podaljša garancijska doba za čas popravila. Če je izdelek nepopravljiv oziroma stroški popravila presegajo vrednost izdelka, pa zanj še vedno velja garancija, se reklamiran artikel zamenja ali se izda dobropis v vrednosti izdelka oziroma se dogovori za drugo rešitev, ki je sprejemljiva za obe strani. Ne jamčimo za izgubo podatkov na trdem disku (doma si predhodno redno delajte varnostne kopije!) ali škodo zaradi nezmožnosti uporabe izdelka.

Neupravičena reklamacija
Če se izkaže, da je reklamacija neupravičena, se kupcu zaračuna strošek diagnostike po ceniku(20 € + DDV).
Preverite (!) – v 90 % so za “lažni alarm”, da odpoveduje računalnik, krivi virusi, ki okužijo računalnik. Protivirusna zaščita je pomembna, zato kupite legalni protivirusni program in ga redno posodabljajte, da se izognete sitnostim in nepotrebnim stroškom.

Reklamacije zunaj garancijskega roka
Servisiramo vso pri nas kupljeno opremo, tudi tisto, ki ji je vaša garancija že potekla. Za začetek nas pokličite, saj preproste napake lahko rešimo po telefonu. Če bo treba računalnik prinesti k nam, bomo za popravilo poskrbeli v najkrajšem mogočem roku.
95 % vseh reklamacij rešimo v 48 urah!

Vračilo naročenega izdelka
Če z naročenim izdelkom zaradi kakršnegakoli vzroka niste zadovoljni, ga lahko brez pojasnil v 15 dneh na svoje stroške vrnete na naš naslov: Bilaz d.o.o. Sedejeva ulica 8, 5000 Nova Gorica.
Oprema mora biti nepoškodovana in v brezhibno delujočem stanju. Priložen mora biti račun. Kupnino vam vrnemo na vaš TRR.
Če je oprema poškodovana, nedelujoča ali podobno, vam skladno z Zakonom o potrošnikih izdelka nismo dolžni vzeti nazaj.